ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XMLDrukuj informację

Szczegóły informacji

PRZEPROWADZENIE POSTĘPOWANIA EGZAMINACYJNEGO NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.
Informacja ogłoszona dnia 2012-04-20 04:26:29 przez Zasilenie Danymi

Informacja dodana do BIP w ramach etapu Zasilenie Danymi projektu Lubuski e-Urząd

PRZEPROWADZENIE POSTĘPOWANIA EGZAMINACYJNEGO NA STOPIEŃ NAUCZYCIELA MIANOWANEGO
WYMAGANE DOKUMENTY
•Wniosek  o podjęcie postępowania egzaminacyjnego na stopień nauczyciela mianowanego
Do wniosku należy załączyć potwierdzone za zgodność z oryginałem:
•dokumenty potwierdzające posiadane kwalifikacje zawodowe;
•akt nadania stopnia awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego;
•zaświadczenie dyrektora szkoły zawierające informacje o:
- wymiarze zatrudnienia nauczyciela oraz o nauczanym przez niego przedmiocie lub rodzaju prowadzonych   
  zajęć w dniu wydania zaświadczenia oraz w okresie odbywania stażu,
- dacie zatwierdzenia planu rozwoju zawodowego nauczyciela,
- dacie złożenia przez nauczyciela sprawozdania z realizacji planu rozwoju zawodowego,
- uzyskanej przez nauczyciela ocenie dorobku zawodowego za okres stażu oraz dacie jej dokonania.
MIEJSCE ZAŁATWIENIA SPRAWY
Urząd Gminy Pszczew, ul. Rynek 13,
Złożenie dokumentów:
-I piętro, sekretariat ( pokój nr 9) ;
- I piętro, pokój nr 10;
TERMIN ZAŁATWIENIA SPRAWY
Wójt Gminy Pszczew powiadamia nauczyciela, który złożył kompletny wniosek o podjęcie postępowania egzaminacyjnego, o termie i miejscu przeprowadzenia egzaminu na co najmniej 14 dni przed datą posiedzenia komisji egzaminacyjnej. Nauczycielom , którzy złożą wnioski o podjęcie postępowania egzaminacyjnego do dnia 30 czerwca danego roku, Wójt wydaje decyzję o nadaniu lub odmowie nadania stopnia awansu zawodowego  w terminie do dnia 31 sierpnia danego roku. Nauczycielom , którzy złożą wnioski o podjęcie postępowania egzaminacyjnego do dnia 31 października danego roku, Wójt wydaje decyzję o nadaniu lub odmowie nadania stopnia awansu zawodowego w terminie do dnia 31 grudnia danego roku.
SPOSÓB ZAŁATWIENIA SPRAWY
Powołanie komisji egzaminacyjnej, przeprowadzenie egzaminu i wydanie aktu mianowania.
OPŁATY
Bez opłaty
TRYB ODWOŁAWCZY
•Od decyzji przysługuje odwołanie do Kuratora Lubuskiego za pośrednictwem Wójta Gminy Pszczew, w terminie 14 dni od daty jej doręczenia -  odwołanie należy składać w sekretariacie urzędu.
DODATKOWE INFORMACJE
Jeżeli dokumentacja złożona przez nauczyciela nie spełnia wymogów formalnych Wójt wskazuje stwierdzone braki i wzywa nauczyciela do ich usunięcia w terminie 14 dni wraz z pouczeniem, że nie usunięcie tych braków w terminie spowoduje pozostawienie wniosku bez rozpatrzenia.
•Dodatkowe informacje można uzyskać także pod numerem  (95) 749 23 11 lub e-mail:
PODSTAWA PRAWNA
•ustawa z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela ( Dz. U. z 2006 r. Nr 97, poz674 z późn. zm.)
•rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 1 grudnia 2004 r. w sprawie uzyskania stopnia awansu zawodowego przez nauczycieli  ( Dz. U. z 2004r. Nr 260, poz.2593 z późn. zm.),
 

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony