ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 1/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 1/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. gospodarki odpadami - umowa na zastępstwo

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Pszczewie

Wymiar etatu: 1/1 na zastępstwo

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2017-05-08

Ogłoszono dnia: 2017-05-08 przez Wójt Gminy Pszczew

Termin składania dokumentów: 2017-05-12 13:30:00

Nr ogłoszenia: 1/2017

Zlecający: Wójt Gminy Pszczew

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
Wymagania niezbędne:
1/ posiadanie obywatelstwa polskiego,
2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3/ niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne 
    przestępstwo skarbowe,
4/ nieposzlakowana opinia,
5/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
6/ wykształcenie  wyższe magisterskie o kierunku ochrona środowiska lub pokrewnym lub administracja lub ekonomia.
b. Wymagania dodatkowe:
Wymagania dodatkowe:
1/ preferowany kierunek studiów: ochrona środowiska, gospodarka odpadami,
2/  znajomość przepisów prawa związanego z problematyką na stanowisku pracy, tj.:
- ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminie,
- ustawy o odpadach.
- Kodeksu postępowania administracyjnego
3/ znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej, mile widziany staż pracy w administracji,
4/ biegłość w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi ( programy biurowe i inne ) oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z  funkcjonowaniem systemu odbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Pszczew a  w szczególności:
- nadzór nad świadczeniem usług odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, realizowanych na podstawie umów zawieranych z gminą,
-  nadzór nad realizacją obowiązków właścicieli nieruchomości związanych z utrzymaniem czystości i porządku,
-  prowadzenie rejestru działalności regulowanej,
-  sporządzanie sprawozdań wynikających z zakresu działania stanowiska,
-  współuczestniczenie w organizowaniu przetargów na odbiór i zagospodarowanie odpadów,
-  prowadzenie ewidencji naliczeń, w tym weryfikacja złożonych deklaracji, ewidencji wpłat oraz  windykacji należności,
-  przygotowywanie decyzji ustalających obowiązek uiszczenia opłat za odbieranie odpadów,
-  przeprowadzanie stosowych kontroli związanych z gospodarką odpadami.

V. Wymagane dokumenty:

Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
5) kserokopie dyplomów /świadectw potwierdzających wykształcenie,
6) kserokopie zaświadczeń /dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub  umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenia kandydata: o nieposzlakowanej opinii, o stanie zdrowia pozwalającym na
zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej
bądź o profilu prowadzenia takiej działalności,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 922 ).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-05-12 13:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 4 maja 2017 roku  osobiście w siedzibie Urzędu  - Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13,  66-330 Pszczew, w sekretariacie (pokój Nr 1) , w zamkniętej i opisanej kopercie : „Nabór – gospodarka odpadami” lub pocztą na adres Urzędu , z dopiskiem na kopercie: „Nabór – gospodarka odpadami”. 

Oferty złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrzone.
Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o jego miejscu i terminie.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.pszczew.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pszczew ul. Rynek 13.

VII. Informacje dodatkowe:

Kryteria oceny:
1/ przygotowanie merytoryczne,
2/ zebrane materiały dokumentujące praktykę zawodową,
3/ treść i poprawność wypowiedzi,
4/ komunikatywność,
5/ umiejętność autoprezentacji.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Pszczew
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Pszczew
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-05-08
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Pszczew
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-04-19 10:22:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-04-19 10:24:18
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-06-06 12:24:26
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
3256 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony