ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: 2/2017Drukuj informację Ogłoszenie numer: 2/2017

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Podinspektor ds. ochrony środowiska w Urzędzie Gminy Pszczew

Miejsce pracy: Urząd Gminy w Pszczewie

Wymiar etatu: 1/1

Ilość etatów: 1

Wydział: -

Data udostępnienia: 2017-08-03

Ogłoszono dnia: 2017-08-03 przez Wójt Gminy Pszczew

Termin składania dokumentów: 2017-08-16 12:30:00

Nr ogłoszenia: 2/2017

Zlecający: Wójt Gminy Pszczew

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
1. Wymagania niezbędne:
1/ posiadanie obywatelstwa polskiego,
2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
3/ niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne
przestępstwo skarbowe,
4/ nieposzlakowana opinia,
5/ stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,
6/ wykształcenie wyższe magisterskie o kierunku ochrona środowiska lub pokrewnym.
b. Wymagania dodatkowe:
2. Wymagania dodatkowe:
1/ doświadczenie zawodowe w administracji , w tym na stanowiskach związanych z ochroną środowiska,
2/ znajomość przepisów dotyczących ochrony środowiska, w szczególności:
- ustawy Prawo ochrony środowiska,
- ustawy o zapobieganiu szkodom w środowisku i ich naprawie,
- ustawy o ochronie przyrody,
- ustawy o odpadach.
3/ znajomość zasad funkcjonowania administracji samorządowej,
4/ biegłość w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska, gospodarki wodno – ściekowej, utrzymania porządku i czystości w gminie, a w szczególności:
  1. nadzór nad przedsiębiorstwem wodno-kanalizacyjnym w zakresie zaopatrzenia w wodę i odprowadzania ścieków,
  2. sprawdzanie opracowanych przez przedsiębiorstwo wodno-kanalizacyjne taryf pod kątem zgodności z przepisami prawa i weryfikacja kosztów przedsiębiorstwa pod względem celowości ich ponoszenia,
  3. prowadzenie spraw w zakresie udzielania zezwoleń na prowadzenie zbiorowego zaopatrzenia w wodę lub zbiorowego odprowadzenia ścieków,
  4. przeprowadzanie postępowania w sprawie oceny oddziaływania na środowisko przed wydaniem decyzji w sprawie planowanego przedsięwzięcia mogącego znacząco oddziaływać na środowisko,
  5. nakładanie obowiązków dotyczących zapobiegania, ograniczania lub monitorowania oddziaływania na środowisko,
  6. sprawowanie kontroli przestrzegania i stosowania przepisów o ochronie środowiska w zakresie objętym właściwością Wójta,
  7. sporządzanie gminnych programów ochrony środowiska i sporządzanie raportów z ich wykonania ,
  8. udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie, znajdujących się w posiadaniu Wójta,
  9. naliczanie opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska, sporządzanie raportów z wykonania programów i przedstawianie ich Wójtowi i Radzie Gminy,
  10. wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew lub krzewów,
  11. wymierzanie kar pieniężnych za samowolne usuwanie drzew lub krzewów,
  12. nadzór nad tworzeniem nowych i utrzymaniem istniejących gminnych terenów zielonych i zadrzewień,
  13. nadzór i kontrola w zakresie utrzymania czystości i porządku w Gminie,
  14. prowadzenie ewidencji zbiorników bezodpływowych w celu kontroli częstotliwości ich opróżniania oraz w celu opracowania planu rozwoju sieci kanalizacji,
  15. prowadzenie ewidencji przydomowych oczyszczalni ścieków,
  16. opiniowanie projektów prac geologicznych,
  17. wydawanie zezwoleń na utrzymanie psów rasy uznanej za agresywną,
  18. organizowanie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami oraz organizowanie opieki bezdomnym zwierzętom.

V. Wymagane dokumenty:

5. Kandydaci zobowiązani są do dostarczenia następujących dokumentów:
1) list motywacyjny,
2) życiorys – curriculum vitae,
3) kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
4) kserokopie świadectw pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu,
5) kserokopie dyplomów /świadectw potwierdzających wykształcenie,
6) kserokopie zaświadczeń /dyplomów o ukończonych kursach, szkoleniach,
7) oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
8) oświadczenia kandydata: o nieposzlakowanej opinii, o stanie zdrowia pozwalającym na
zatrudnienie na stanowisku urzędniczym, o nie prowadzeniu działalności gospodarczej
bądź o profilu prowadzenia takiej działalności,
9) oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji niniejszego procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 922 ).

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-08-16 12:30:00
b. Sposób:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 16 sierpnia 2017 roku do godz. 15,30 osobiście w siedzibie Urzędu - Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13, 66-330 Pszczew, w sekretariacie (pokój Nr 9) , w zamkniętej i opisanej kopercie : „Nabór – ochrona środowiska” lub pocztą na adres Urzędu , z dopiskiem na kopercie: „Nabór – ochrona środowiska”.
Oferty złożone po terminie (liczy się data wpływu do Urzędu) nie będą rozpatrzone.
Kandydaci zakwalifikowani do postępowania rekrutacyjnego zostaną powiadomieni indywidualnie o jego miejscu i terminie.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej pod adresem: www.bip.pszczew.pl oraz na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Pszczew ul. Rynek 13.

VII. Informacje dodatkowe:

3. Kryteria oceny:
1/ przygotowanie merytoryczne,
2/ zebrane materiały dokumentujące praktykę zawodową,
3/ treść i poprawność wypowiedzi,
4/ komunikatywność,
5/ umiejętność autoprezentacji.

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Pszczew
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Wójt Gminy Pszczew
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2017-08-03
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Wójt Gminy Pszczew
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2017-08-03 12:46:26
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2017-08-03 12:47:21
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2017-09-18 10:12:53
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2998 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony