ˆ

Zamówienia publiczne

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23Drukuj informację Zamówienie publiczne: Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23

Szczegóły informacji

Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23

Status: rozstrzygnięty

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Gmina Pszczew

Nr UZP: 61551 - 2016

Termin składania ofert / wniosków: 2016-07-08 13:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2016-07-08 13:15:00

Miejsce złożenia oferty: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 9 (sekretariat)

Ogłoszono dnia: 2016-05-31 przez Krystian Grabowski

Treść:

Pszczew, dnia 1 września 2016 roku
 
Dotyczy: przetargu nieograniczonego ZP.271.3.2016 „Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23”
 
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
 
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 tekst jednolity z późn. zm.), zwanej dalej ustawą Pzp,  niniejszym informuję, iż jako najkorzystniejszą ofertę w przetargu nieograniczonym na „Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23” wybrano ofertę firmy Zakład Instalacyjno – Budowlany Mateusz Maćkowiak ul. Świętojańska 7, 64-310 Lwówek, cena brutto oferty (łącznie z podatkiem VAT): 5 317 530,71 zł (słownie: pięć milionów trzysta siedemnaście tysięcy pięćset trzydzieści złotych 71/100), wydłużenie okresu gwarancji: 24 miesiące. Liczba punktów w kryterium cena: 94,00, liczba punktów w kryterium wydłużenie okresu gwarancji: 6, łączna liczba punktów: 100,00Uzasadnienie wyboru:
 
Oferta firmy Zakład Instalacyjno – Budowlany Mateusz Maćkowiak ul. Świętojańska 7, 64-310 Lwówek, spełnia wszystkie wymagania niniejszego postępowania przetargowego, jest zgodna z ustawą Pzp oraz jest ofertą najkorzystniejszą, cena brutto oferty (łącznie z podatkiem VAT): 5 317 530,71 zł (słownie: pięć milionów trzysta siedemnaście tysięcy pięćset trzydzieści złotych 71/100), wydłużenie okresu gwarancji: 24 miesiące. Liczba punktów w kryterium cena: 94,00, liczba punktów w kryterium wydłużenie okresu gwarancji: 6, łączna liczba punktów: 100,00
 
Oferty nie podlegające odrzuceniu złożyli:
 
  1. Skanska S.A. ul. Gen. J. Zajączka 9, 01-518 Warszawa, cena oferty brutto: 6 299 024,67 zł, (słownie: sześć milionów dwieście dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dwadzieścia cztery złote 67/100), wydłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące. Liczba punktów w kryterium cena: 79,35. Liczba punktów w kryterium wydłużenie okresu gwarancji: 6, łączna liczba punktów: 85,35.
  2. Zakład Instalacyjno – Budowlany Mateusz Maćkowiak ul. Świętojańska 7, 64-310 Lwówek, cena oferty brutto: 5 317 530,71 zł (słownie: pięć milionów trzysta siedemnaście tysięcy pięćset trzydzieści złotych 71/100), wydłużenie okresu gwarancji: 24 miesiące. Liczba punktów w kryterium cena: 94,00, liczba punktów w kryterium wydłużenie okresu gwarancji: 6, łączna liczba punktów: 100,00
  3. Konsorcjum firm: Lider Przedsiębiorstwo Remontowo – Budowlane „REMBUD” Leon Gzyl Sp. J. ul. Kacza 17/41, 60-106 Poznań, P.U.H. „BART” Hurtownia Materiałów Budowlanych Zbigniew Bartkowiak 62-045 Pniewy, ul. 25 Stycznia 2h, INSTALBUD Michał Prędki ul. Wiśniowa 3, 64-412 Chrzypsko Wielkie, cena oferty brutto: 5 379 077,28 zł (słownie: pięć milionów trzysta siedemdziesiąt dziewięć tysięcy siedemdziesiąt siedem złotych 28/100 wydłużenie okresu gwarancji o 24 miesiące. Liczba punktów w kryterium cena: 92,92, liczba punktów w kryterium wydłużenie okresu gwarancji: 6, łączna liczba punktów: 98,92.
 
Wójt Gminy Pszczew
/-/ Waldemar Górczyński
1/ TABLICA UG
 
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Pszczew, dnia 05 lipca 2016 roku
 
Oferenci w przetargu nieograniczonym na „Budowę hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23”
 
ZP.271.3.2016
„Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23”
 
            Na podstawia art. 38 ust. 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 tekst jednolity z późn. zm), zwany dalej ustawą Pzp, modyfikuję treść SIWZ w nastepującym zakresie :
 
  1. Jako załącznik nr 1 do modyfikacji SIWZ z dnia 05.07.2016r. wprowadzam nowy, obowiązujący przedmiar robót ogólnobudowlanych. Przedmiotowy przedmiar ma dodaną 1 nową pozycję kosztorysową w robotach ziemnych – igłofiltry (poz. 7 została zmieniona na poz. 7 i 7’). Ponadto wyjaśniam, iż odwodnienie należy realizować za pomocą igłofiltrów w odstępie ok.1 m, szt. 80, średnica igłofitra do fi 40 mm, czas pracy uzależniony od prac przygotowawczych, wykonania szalunku, zbrojenia oraz zalania ław i stóp fundamentowych.Roboty prowadzić odcinkami o dł. ok. 10 m. Podczas prowadzenia prac zwrócićszczególną uwagę na sąsiednią zabudowie (np. rysy na istniejących ścianach).Na podstawie posiadanych badań geologicznych, prowadzenie robót fundamentowych nie powinno wpływać negatywnie na sąsiednie budynki.
  2. W załączniku nr 2 do niniejszych modyfikacji SIWZ z dnia 05.07.2016r. znajduje się nowy rysunek przekrój wiaty.
 
W związku wprowadzonymi zmianami, mając na uwadze zapisy art. 38 ust. 6 ustawy  Pzp, Zamawiający zmienia termin składania ofert z dnia 08.07.2016. godz. 12.00 na dzień 08.07.2016r. godz. 13.00 oraz otwarcia ofert z dnia 08.07.2016r. godz. 12.15 na dzień 08.07.2016r. godz. 13.15. Zmianie ulega również termin wpłaty wadium z dnia 08.07.2016r. do godz. 12.00 na dzień 08.07.2016r. do godz. 13.00 (przy czym liczy się data wpływu środków do Zamawiającego) oraz opis koperty z dnia 08.07.2016r. do godz. 12.00 na dzień 08.07.2016r. do godz. 13.00
Z uwagi na fakt, że powyższe zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Pzp zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianie.
 
                                                                    Wójt Gminy Pszczew
                                                                 /-/ Waldemar Górczyński
 
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Numer ogłoszenia: 118885 - 2016; data zamieszczenia: 05.07.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 61551 - 2016 data 31.05.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Pszczew, Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, fax. 095 7492312.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
  • W ogłoszeniu jest: Wadium należy wnieść w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia 08.07.2016r. do godziny 12:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
  • W ogłoszeniu powinno być: Wadium należy wnieść w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia 08.07.2016r. do godziny 13:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4..
  • W ogłoszeniu jest: 08.07.2016r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 9 (sekretariat).
  • W ogłoszeniu powinno być: 08.07.2016r. godzina 13:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 9 (sekretariat).
 
Wójt Gminy Pszczew
/-/ Waldemar Górczyński
 
1/ Tablica UG Pszczew
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pszczew, dnia 28  czerwca 2016 roku
 
Oferenci w przetargu nieograniczonym
na „Budowę hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23”
 
ZP.271.3.2016
„Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23”
 
            Na podstawia art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 tekst jednolity z późn. zm), dalej ustway Pzp, poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z odpowiedziami do niniejszego przetargu.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy ustawy Pzp, odpowiedzi na pytania 2, 5, 6, 7, 9, 15, 17  stanowią modyfikacje treści SIWZ.
 
 
Pyt. 1 Proszę o udostępnienie przedmiarów w formie „ath”.
Ad. 1 W Zał. nr 1 udostępniono przedmiary w ath.
Pyt. 2. W celu złożenia przez wszystkich Oferentów rzetelnej oferty proszę o podanie sposobu założonego przez Projektanta odwodnienia wykopów do robót fundamentowych. Informuję również że Inwestor powinien posiadać projekt odwodnia ze względu na istniejące budynki w obrębie obniżenia wody gruntowej. Czy jest również opinia dotycząca obniżenia wody dla istniejących budynków.
Ad. 2 Odpowiedź znajduje się w zał. nr 2.
Pyt 3. W której pozycji przedmiaru znajduję się zakup i dostawa piasku dla obsypania fundamentów.
Ad. 3 W pozycji 6 przedmiaru robót ogólnobudowlanych.
Pyt. 4. Czy Zamawiający posiada miejsce składowania urobku z wywozem do 1 km – poz. 3 i 5 przedmiar budowlany.
Ad. 4 Tak Zamawiający posiada takie miejsce.
Pyt 5 . Przekrój A-A brak stóp fundamentowych dla słupów S2 . Proszę uzupełnić.
Ad. 5 W zał. nr 3 znajduje się przekrój.
Pyt  6. Brak przekroju poprzecznego i podłużnego projektowanej wiaty, oraz rysunków wykonawczych konstrukcji stalowej wiaty. Brak możliwości wyceny.
Ad. 6 W zał. nr 5 znajduje się przekrój.
Pyt. 7 . Brak przekroju oraz zbrojenia dla trybun żelbetowych. Proszę uzupełnić.
Ad. 7 W zal nr 6 znajdują się przekroje i zbrojenia.
Pyt. 8 Proszę o sprecyzowanie jakie wycenić stropy, zgodnie z dokumentacją czy przedmiarem. Proszę o podanie prawidłowych ilości w przedmiarze.
Ad. 8 W załączeniu (zał. Nr 7 do wyjaśnień) rysunki pomocnicze do stropów. Wycenić na podstawie obowiązujących przedmiarów z uwzględnieniem rysunków.
Pyt 9. Proszę o rysunki konstrukcji dachu wraz z zestawieniami materiałów. W której pozycji przyjęto dostawę materiału ponieważ przedmiar przewiduję tylko montaż (poz. 57)
Ad. 9 W zał nr 8 do wyjaśnień rysunki. Przedmiar przewiduje montaż wraz z materiałem
Pyt 10. Proszę o uzupełnienie projektu o rzut dachu. Brak możliwości wyceny.
Ad 10 W zał. nr 9 uzupełnienie projektu
Pyt 11. Proszę o uzupełnienie rysunków o elewację wschodnią.
Ad. 11 W zał nr 10 rzut elewacji.
Pyt 12. Czy poz. 82 przewiduje  wykonanie podłogi sportowej czy tylko wierzchniej warstwy.
Ad. 12 Pozycja dotyczy podłogi sportowej. W załączniku nr 11 opis.
Pyt 13. Proszę o szczegółowe zestawienie ścianek systemowych wc w poz. 107 i zmianę jednostki na m2.
Ad. 13 Ścianki systemowe 32,8 m2.
Pyt 14. Proszę o udostępnienie rys. szczegółowych balustrad trybun i klatek schodowych oraz zmianę jednostek na mb lub m2. Brak możliwości wyceny.
Ad. 14 W zał. nr 12 rysunki szczegółowe.
Pyt 15. Proszę o szczegółowe sprecyzowanie (specyfikację z danymi technicznymi) wyposażenia sprzętowego tj. poz. 134-149 z uwzględnieniem ilościowym i rodzajowym wyposażenia siłowni i sali fitness.
Ad. 15 W zał nr 13 znajduje się opis wyposażenia
Pyt 16. Proszę o rys konstrukcyjny podciągów w poz. 2.1.1 na którym oparte są słupy poz. 3.2.1
Ad. 16 W zał. nr 14 znajduje się rys konstrukcyjny podciągów.
Pyt 17 Proszę o odpowiedzi do poszczególnych pozycji kosztorysowych wg tabelki.
Ad. 17 W zał. nr 15 tabelka z naniesionymi wielkościami.
 
W związku wprowadzonymi zmianami, mając na uwadze zapisy art. 38 ust. 6 ustawy  Pzp, Zamawiający zmienia termin składania ofert z dnia 04.07.2016. godz. 12.00 na dzień 08.07.2016r. godz. 12.00 oraz otwarcia ofert z dnia 04.07.2016r. godz. 12.15 na dzień 08.07.2016r. godz. 12.15. Zmianie ulega również termin wpłaty wadium z dnia 04.07.2016r. do godz. 12.00 na dzień 08.07.2016r. do godz. 12.00 (przy czym liczy się data wpływu środków do Zamawiającego) oraz opis koperty z dnia 04.07.2016r. do godz. 12.00 na dzień 08.07.2016r. do godz. 12.00.
            Z uwagi na fakt, że powyższe zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Pzp zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianie.
 
 
Wójt Gminy Pszczew
/-/ Waldemar Górczyński
 
 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Numer ogłoszenia: 108501 - 2016; data zamieszczenia: 28.06.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 61551 - 2016 data 31.05.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Pszczew, Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, fax. 095 7492312.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
  • W ogłoszeniu jest: Wadium należy wnieść w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia 04.07.2016r. do godziny 12:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
  • W ogłoszeniu powinno być: Wadium należy wnieść w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia 08.07.2016r. do godziny 12:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 04.07.2016r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 9 (sekretariat).
  • W ogłoszeniu powinno być: 08.07.2016r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 9 (sekretariat).
 
Wójt Gminy Pszczew
/-/ Waldemar Górczyński
1/ Tablica UG
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
                                     Pszczew, dnia 17 czerwca 2016 roku
 
             Oferenci w przetargu nieograniczonym
na „Budowę hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23”
 
ZP.271.3.2016
„Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23”
 
            Na podstawia art. 38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015r., poz. 2164 tekst jednolity z późn. zm), dalej ustway Pzp, poniżej przedstawiam treść zapytań wraz z odpowiedziami do niniejszego przetargu.
Zgodnie z art. 38 ust. 4 ustawy ustawy Pzp, odpowiedzi na pytania 3, 4, 5, 10, 12, 13, 14, 16, 19, 20, 21  stanowią modyfikacje treści SIWZ.
 
Pyt. 1
W projekcie umowy w § 10 mowa jest o tym, iż podstawą zapłaty będą faktury przejściowe i faktura końcowa. Prosimy o informację czy Zamawiający dopuszcza częstotliwość wystawiania faktur przejściowych raz w miesiącu ?
Ad. 1
Zamawiający dopuszcza w/w częstotliwość wystawiania faktur pod warunkiem spełnienia wszystkich przesłanek znajdujących się w umowie i SIWZ z załącznikami.
Pyt. 2
Czy Zamawiający uzna spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jezeli wykonawca wykaże się robotami polegającymi na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto. Zakres prac oraz posiadana wiedza do wykonania w/w robót jest porównywalna do przedmiotu zamówienia. Wnosimy o rozszerzenie katalogu robót umozliwiające spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadzczenia o budynki mieszkalne wielorodzinne.
Ad. 2.
Zamawiający nie uzna spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykonawca wykaże się robotami polegającymi na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto.
Pyt. 3
Proszę o uzupełnieni dokumentacji przetargowej o brakujący projekt wykonawczy sieci i przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i gazu.
Ad. 3
W załączniku nr 1 do niniejszych wyjaśnień znajduje się projekt wykonawczy sieci i przyłączy wody, kanalizacji sanitarnej, kanalizacji deszczowej i gazu..
Pyt. 4
Ilości prac podanych  w przedmiarach nie odpowiadają ilościom wg projektu zagospodarowania terenu.
Ad. 4
W załączniku nr 2 do niniejszych  wyjaśnień, nowe, obowiązujące przedmiary robót dotyczące przyłączy.
Pyt. 5
Prosimy o zamieszczenie na stronie Zamawiającego rysunki konstrukcyjne dachu
Ad. 5.
W załączniki nr 3 do niniejszych wyjaśnień znajduja się rysunki kontrukcyjne dachu.
Pyt. 6.
W którym miejscu należy zaintalować inwerter/falownik instalacji fotowoltaicznej.
Ad. 6
Inwerter należy zainstalować przy rozdzielni głównej.
Pyt. 7
Czy inwestor dopuszcza zainstalowanie 2 inwertorów dopuszczających montaż instalacji o mocy 40 KWp.
Ad. 7
Jest możliwość zastosowania dwóch inwertorów o mocy 20kWp każdy.
Pyt. 8
Czy można zastosować panele monokrystaliczne o mocy większej niż 250 Wp.
Ad. 8
Należy zastosować takie panele jak określono w dokumentacji.
Pyt. 9
Czy panele fotowoltaiczne należy zainstalować na konstrukcji odchylnej czy równolegle do połaci dachu.
Ad. 9
Panele należy zamontować równolegle do połaci dachu
Pyt. 10
Czy istnieje możliwość zastosowania innego rozwiązania połączenia paneli fotowoltaicznych niż 40 paneli w 1 obwodzie.
Ad. 10
Istnieje taka możliwość i jest uzależniona od wyboru inwertera i jego sposobu połączeń.
Pyt. 11
Prosimy o wyjaśnieni czy w zakres wykonania zadania wchodzi również montaż kolektorów słonecznych – brak projektu na fotowoltaikę oraz przedmiaru robót.
Ad. 11
W zakres wykonania zadania wchodzi instalacja fotowoltaiki, a nie wykonanie kolektorów słonecznych, co zostało pokazane na rysunkach E-9 i E-10 projektu.
Pyt. 12
W związku z dużymi rozbieżnościami w przedmiarach branży sanitarnej w stosunku do dokumentacji technicznej, prosimy o informację czy oferent może wprowadzać do nich zmiany.
Ad. 12
W załączniku nr 4 do niniejszych wyjaśnień  nowy, obowiązujący przedmiar robót sanitarnych.
Pyt. 13
Brak w dokumentacji przetargowej (PT, STWiOR, SWIZ) opisu dotyczącego armatury wypływowej oraz urządzeń białego montażu – prosimy o uzupełnienie. Wg przedmiaru część baterii w wersji elektronicznej, w projekcie oraz STWiOR – brak danych.
Ad. 13
W przedmiarach ujęto baterie na wodę zmieszaną i stojące w standardzie typ Oras czy wyższy standard Ferro lub równoważne, biały montaż w dobrym standardzie jak typ Koło, Cersanit czy Roca lub równoważne. Poprawiono i usunięto z przedmiarów baterie w wersji elektronicznej. Pyt. 14
Proszę o uzupełnieni branży sanitarnej zestawienia elementów wentylacji z odniesieniem do rysunków lub załączenie projektów z DWG
Ad. 14
W załączniku nr 5 do niniejszych wyjaśnień zestawienie elementów wentylacji.
Pyt. 15.
Proszę o wskazanie w której pozycji wycenić zawór pierwszeństwa Dn 50 w instalacji przeciwpożarowej
Ad. 15
Zawór pierwszeństwa p.poż dn 50 został ujęty w poz. nr 36 poprawionego przedmiaru robót (zał. nr 4 niniejszych wyjaśnień)
Pyt. 16
Proszę o wskazanie w której pozycji wycenić we wszystkich działach sanitarnych wykuwanie bruzd, wykuwanie wnęk do szafek hydrantowych, przekucie otworów w ścianach fundamentowych, nośnych i działowych itp.
Ad. 16
Wykuwanie bruzd, wnęk, przekucia - ujęto w następujących pozycjach przedmiaru robót sanitarnych
dział 1 - poz. 44, 45, 46, 47, 48
dział 2 - poz. 80, 81, 82, 83, 84
dział 3 - ze względu na przekrój kanałów wentylacyjnych zgodnie ze sztuką budowlaną w trakcie wykonywania robót budowlanych należy pozostawić otwory montażowe na przejścia kanałów
dział 4 - poz. 145, 146, 147, 148
dział 6 - poz. 220, 221
Pyt. 17
Brak w projekcie schematu  rozdzielni instalacji fotowoltaicznej i rozdziału energii proszę o zamieszczenie schematu rozdzielni
Ad. 17
Interwer należy umieścić przy rozdzielni głównej w osobnej szafie dołączonej wraz z inwerterem przez jego producenta
Pyt. 18
Czy zamawiający dopuszcza wykonanie instalacji uziomowej w ławach fundamentowych gdyż w kosztorysie brak jest wykonania wykopów pod uziom a projekt jednoznacznie mówi, że należy ułożyc bednarkę 2m od budynku
Ad. 18
Instalację uziomu należy wykonać jako otokową wokół budynku z możliwością połączenia z ławą fundamentową
Pyt. 19
Czy zamawiający może dołączyć rzut elewacji rozdzielni elektrycznej proszę o sprecyzowanie wielkości obudowy i jaki zapas należy zostawić w rezerwie.
Ad. 19
Rozdzielnia powinna posiadać wymiary ok. 1150mmx900mmx213mm, na rezerwę przewidzieć 10pól.
Pyt. 20
Brak w pozycji w przedmiarach dot. rozbiórki obiektu nr 4 zgodnie z PZT
Ad. 20
W załączniku nr 6 do niniejszych wyjaśnień znajdują się dodatkowe pozycje przedmiarowe (od poz. 173 do poz. 182)  dotyczące rozbiórki, które należy dołączyć do przedmiaru ogólnobudowlanego oraz zmienia się opis zakresu zamówienia w SIWZ, ogłoszeniu oraz projekcie umowy o dodanie w poszczególnych dokumentach w opisie przedmiotu zamówienia „roboty rozbiórkowe”.
Pyt. 21
Prosimy o podanie minimalnych parametrów podłogi sportowej spełniającej wymogi zgodnie z normą PN EN 14904  wraz z podaniem certyfikatów federacji sportowych, które podłoga powinna posiadać np. FIBA, FIVB itp.
Ad. 21
W załączniku nr 8 do niniejszych wyjaśnień przedstawiono minimalny wymogi dotyczące podłogi sportowej.  Podłoga sportowa powinna posiadać takie certyfikaty, aby  uzyskać od właściwych polskich związków gier dopuszczenia boisk do gry w piłkę ręczną, siatkową i koszykową.
 
Ponadto Zamawiający, na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy Pzp, modyfikuje przedmiar robót elektrycznych. Nowy, obowiązujący przedmiar robót elektrycznych znajduje się w załączniku nr 7 do  niniejszych wyjaśnień.
Dodatkowo należy przyjąć gatunek I płytek ceramicznych i gresowych.
 
W związku wprowadzonymi zmianami, mając na uwadze zapisy art. 38 ust. 6 ustawy  Pzp, Zamawiający zmienia termin składania ofert z dnia 28.06.2016. godz. 12.00 na dzień 04.07.2016r. godz. 12.00 oraz otwarcia ofert z dnia 28.06.2016r. godz. 12.15 na dzień 04.07.2016r. godz. 12.15. Zmianie ulega również termin wpłaty wadium z dnia 28.06.2016r. do godz. 12.00 na dzień 04.07.2016r. do godz. 12.00 (przy czym liczy się data wpływu środków do Zamawiającego) oraz opis koperty z dnia 28.06.2016r. do godz. 12.00 na dzień 04.07.2016r. do godz. 12.00.
            Z uwagi na fakt, że powyższe zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia prowadzą do zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu, Zamawiający, zgodnie z art. 38 ust. 4a ustawy Pzp zamieścił ogłoszenie o zmianie ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Pozostałe zapisy SIWZ nie ulegają zmianie.
 
Wójt Gminy Pszczew
/-/ Waldemar Górczyński
 
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Numer ogłoszenia: 91389 - 2016; data zamieszczenia: 17.06.2016

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 61551 - 2016 data 31.05.2016 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Pszczew, Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, fax. 095 7492312.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4.
  • W ogłoszeniu jest: Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzysząca na działkach o nrnr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23. Budynek piętrowy, niepodpiwniczony z dachami jedno i dwuspadowymi. Obiekt wznoszony metodą tradycyjną. Powierzchni zabudowy budynku 1665,23 m2, powierzchnia użytkowa parter 1589,98 m2, piętro 410,49 m2, kubatura 14 987,07 m3. Powierzchnia zabudowy wiaty 83,85 m2, powierzchnia użytkowa 83,85 m2, kubatura 234,78 m3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót opracowanymi przez Pracowania usług projektowych Nadzorowanie, Wykonawstwo mgr inż. Mariusz Kłosowski ul. Gdańska 54, 89-604 Chojnice pn. Projekt zamienny hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23, dokumentacją przetargową oraz uzgodnieniu z Zamawiającym 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) kompleksową obsługę geodezyjną zadania, b) roboty ziemne, c) fundamenty d) ściany fundamentowe e) ściany f) strop, trybuny,schody g) więźba (drewno) h) dach (sali i zaplecza) i) podkłady i posadzki sali gimnastycznej i zaplecza j) sufit podwieszany zaplecze k) ścianki działowe, l) Tynki i okładziny ścian, m) stolarka okienna i drzwiowa oraz ślusarka, n) elewacja p) wyposażenie: tablice do koszykówki mocowane do konstrukcji 2 kpl. kosz najazdowy składany hydraulicznie za pomocą siłownika elektr. 3 kpl, kosz uchylny na ścianę z mechanizmem regulacji wysokości 3 kpl, zestaw do siatkówki 3 kpl, krzesełko sędziowskie 1 kpl, bramki do piłki ręcznej aluminiowe 2 szt, tablica wyników 1 kpl, zestaw podwójnych drabinek 18 kpl, zestaw pojedynczych drabinek 36 kpl, piłkochwyty 2 kpl, konstrukcja do lin gimnastycznych oraz liny 3 kpl, kotara grodząca z napędem elektrycznym 2 kpl, materace gimnastyczne 12 szt, wyposażenie siłowni 1 kpl, wyposażenie fitness 1 kpl, montaż siedzeń na trybunach 135 kpl q) otoczenie ( w tym chodniki i drogi dojazdowe) r) wiata s) instalacje elektryczne t) instalacje wod-kan, montaż wentylacji, instalacja c.o i zasilanie nagrzewnic, kotłownia, instalacja gazu u) przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, gazowe w) uzyskanie przez Wykonawcę od właściwych polskich związków gier dopuszczenia boisk do gry w piłkę ręczną, siatkowa i koszykową. Zamawiający przewiduje dokonywanie płatności za przedmiotowe zamówienie w latach 2016-2018 w następującym podziale środków: 2016 rok - 10% , 2017 rok - 32 %, 2018 rok - 58%. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, przy czym Zamawiający będzie decydował o ewentualnej zmianie kolorystyki czy zastosowania wybranych materiałów, w tym wyposażenia. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub w Dokumentacji Projektowej oraz przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, należy odczytywać je jako przykładowe służące tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, zastosowania materiałów równoważnych o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż zakładane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej czy przedmiarach robót. Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały wraz z akceptacją Zamawiającego. Zakres robót do wykonania szczegółowo określa dokumentacja projektowa wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót opracowanymi przez Pracowania Usług Projektowych Nadzorowanie, Wykonawstwo mgr inż. Mariusz Kłosowski ul. Gdańska 54, 89-604 Chojnice pn. Projekt zamienny hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23.
  • W ogłoszeniu powinno być: Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzysząca na działkach o nrnr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23. Budynek piętrowy, niepodpiwniczony z dachami jedno i dwuspadowymi. Obiekt wznoszony metodą tradycyjną. Powierzchni zabudowy budynku 1665,23 m2, powierzchnia użytkowa parter 1589,98 m2, piętro 410,49 m2, kubatura 14 987,07 m3. Powierzchnia zabudowy wiaty 83,85 m2, powierzchnia użytkowa 83,85 m2, kubatura 234,78 m3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót opracowanymi przez Pracowania usług projektowych Nadzorowanie, Wykonawstwo mgr inż. Mariusz Kłosowski ul. Gdańska 54, 89-604 Chojnice pn. Projekt zamienny hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23, dokumentacją przetargową oraz uzgodnieniu z Zamawiającym 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) kompleksową obsługę geodezyjną zadania, b) roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, c) fundamenty d) ściany fundamentowe e) ściany f) strop, trybuny,schody g) więźba (drewno) h) dach (sali i zaplecza) i) podkłady i posadzki sali gimnastycznej i zaplecza j) sufit podwieszany zaplecze k) ścianki działowe, l) Tynki i okładziny ścian, m) stolarka okienna i drzwiowa oraz ślusarka, n) elewacja p) wyposażenie: tablice do koszykówki mocowane do konstrukcji 2 kpl. kosz najazdowy składany hydraulicznie za pomocą siłownika elektr. 3 kpl, kosz uchylny na ścianę z mechanizmem regulacji wysokości 3 kpl, zestaw do siatkówki 3 kpl, krzesełko sędziowskie 1 kpl, bramki do piłki ręcznej aluminiowe 2 szt, tablica wyników 1 kpl, zestaw podwójnych drabinek 18 kpl, zestaw pojedynczych drabinek 36 kpl, piłkochwyty 2 kpl, konstrukcja do lin gimnastycznych oraz liny 3 kpl, kotara grodząca z napędem elektrycznym 2 kpl, materace gimnastyczne 12 szt, wyposażenie siłowni 1 kpl, wyposażenie fitness 1 kpl, montaż siedzeń na trybunach 135 kpl q) otoczenie ( w tym chodniki i drogi dojazdowe) r) wiata s) instalacje elektryczne t) instalacje wod-kan, montaż wentylacji, instalacja c.o i zasilanie nagrzewnic, kotłownia, instalacja gazu u) przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, gazowe w) uzyskanie przez Wykonawcę od właściwych polskich związków gier dopuszczenia boisk do gry w piłkę ręczną, siatkowa i koszykową. Zamawiający przewiduje dokonywanie płatności za przedmiotowe zamówienie w latach 2016-2018 w następującym podziale środków: 2016 rok - 10% , 2017 rok - 32 %, 2018 rok - 58%. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, przy czym Zamawiający będzie decydował o ewentualnej zmianie kolorystyki czy zastosowania wybranych materiałów, w tym wyposażenia. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub w Dokumentacji Projektowej oraz przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, należy odczytywać je jako przykładowe służące tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, zastosowania materiałów równoważnych o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż zakładane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej czy przedmiarach robót. Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały wraz z akceptacją Zamawiającego. Zakres robót do wykonania szczegółowo określa dokumentacja projektowa wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót opracowanymi przez Pracowania Usług Projektowych Nadzorowanie, Wykonawstwo mgr inż. Mariusz Kłosowski ul. Gdańska 54, 89-604 Chojnice pn. Projekt zamienny hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.1.
  • W ogłoszeniu jest: Wadium należy wnieść w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia 28.06.2016r. do godziny 12:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego..
  • W ogłoszeniu powinno być: Wadium należy wnieść w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia 04.07.2016r. do godziny 12:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego..
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 28.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 9 (sekretariat)..
  • W ogłoszeniu powinno być: 04.07.2016r. godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pszczew ul. Rynek 13 66-330 Pszczew pokój nr 9 (sekretariat)..
Wójt Gminy Pszczew
/-/ Waldemar Górczyński
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pszczew: Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23
Numer ogłoszenia: 61551 - 2016; data zamieszczenia: 31.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V
zamówienia publicznego
 
zawarcia umowy ramowej
 
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pszczew , Rynek 13, 66-330 Pszczew, woj. lubuskie, tel. 095 7492310, faks 095 7492312.
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzysząca na działkach o nrnr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23. Budynek piętrowy, niepodpiwniczony z dachami jedno i dwuspadowymi. Obiekt wznoszony metodą tradycyjną. Powierzchni zabudowy budynku 1665,23 m2, powierzchnia użytkowa parter 1589,98 m2, piętro 410,49 m2, kubatura 14 987,07 m3. Powierzchnia zabudowy wiaty 83,85 m2, powierzchnia użytkowa 83,85 m2, kubatura 234,78 m3. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót opracowanymi przez Pracowania usług projektowych Nadzorowanie, Wykonawstwo mgr inż. Mariusz Kłosowski ul. Gdańska 54, 89-604 Chojnice pn. Projekt zamienny hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23, dokumentacją przetargową oraz uzgodnieniu z Zamawiającym 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) kompleksową obsługę geodezyjną zadania, b) roboty ziemne, c) fundamenty d) ściany fundamentowe e) ściany f) strop, trybuny,schody g) więźba (drewno) h) dach (sali i zaplecza) i) podkłady i posadzki sali gimnastycznej i zaplecza j) sufit podwieszany zaplecze k) ścianki działowe, l) Tynki i okładziny ścian, m) stolarka okienna i drzwiowa oraz ślusarka, n) elewacja p) wyposażenie: tablice do koszykówki mocowane do konstrukcji 2 kpl. kosz najazdowy składany hydraulicznie za pomocą siłownika elektr. 3 kpl, kosz uchylny na ścianę z mechanizmem regulacji wysokości 3 kpl, zestaw do siatkówki 3 kpl, krzesełko sędziowskie 1 kpl, bramki do piłki ręcznej aluminiowe 2 szt, tablica wyników 1 kpl, zestaw podwójnych drabinek 18 kpl, zestaw pojedynczych drabinek 36 kpl, piłkochwyty 2 kpl, konstrukcja do lin gimnastycznych oraz liny 3 kpl, kotara grodząca z napędem elektrycznym 2 kpl, materace gimnastyczne 12 szt, wyposażenie siłowni 1 kpl, wyposażenie fitness 1 kpl, montaż siedzeń na trybunach 135 kpl q) otoczenie ( w tym chodniki i drogi dojazdowe) r) wiata s) instalacje elektryczne t) instalacje wod-kan, montaż wentylacji, instalacja c.o i zasilanie nagrzewnic, kotłownia, instalacja gazu u) przyłącza: wodociągowe, kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej, gazowe w) uzyskanie przez Wykonawcę od właściwych polskich związków gier dopuszczenia boisk do gry w piłkę ręczną, siatkowa i koszykową. Zamawiający przewiduje dokonywanie płatności za przedmiotowe zamówienie w latach 2016-2018 w następującym podziale środków: 2016 rok - 10% , 2017 rok - 32 %, 2018 rok - 58%. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonych do stosowania przez ustawę Prawo budowlane, przy czym Zamawiający będzie decydował o ewentualnej zmianie kolorystyki czy zastosowania wybranych materiałów, w tym wyposażenia. Tam, gdzie na rysunkach, w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub w Dokumentacji Projektowej oraz przedmiarach robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, należy odczytywać je jako przykładowe służące tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, zastosowania materiałów równoważnych o parametrach technicznych, konstrukcyjnych i użytkowych nie gorszych niż zakładane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych i dokumentacji projektowej czy przedmiarach robót. Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały wraz z akceptacją Zamawiającego. Zakres robót do wykonania szczegółowo określa dokumentacja projektowa wraz z specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarami robót opracowanymi przez Pracowania Usług Projektowych Nadzorowanie, Wykonawstwo mgr inż. Mariusz Kłosowski ul. Gdańska 54, 89-604 Chojnice pn. Projekt zamienny hali sportowej przy Zespole Szkół w Pszczewie wraz z infrastrukturą towarzyszącą na dz. nr 554 i 555 przy ul. Władysława Sikorskiego 23..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, maksymalnie do 20% wartości zamówienia i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2018.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych) w terminie do dnia 28.06.2016r. do godziny 12:00. Decyduje data wpływu środków do zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • o warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum jedną najważniejszą robotę budowlaną z zakresu budowy, rozbudowy, nadbudowy czy przebudowy hali widowiskowo-sportowej, hali sportowej lub sali sportowej (gimnastycznej) o wartości nie mniejszej niż 2 000 000 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
  • III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponować następującymi osobami: 1) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń 2) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, 3) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalność instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) osoby, które przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z ich treścią decyzji o ich nadaniu w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12 a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. W związku z powyższym, Zamawiający zaakceptuje uprawnienia budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez Zamawiającego, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w zakresie i na zasadach opisanych w ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
  • Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu spełniania warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oferta cenowa zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2) odpowiednie pełnomocnictwa; tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz) 3) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 4) Wypełnione przedmiary robót (kosztorys ofertowy w formie uproszczonej), w przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
  • 1 - Cena - 94
  • 2 - wydłużenie okresu gwarancji - 6
IV.2.2)
 
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, polegających na: zmianie przedmiotu umowy spowodowanej wprowadzeniem zmian do dokumentacji projektowej, zmianie terminu zakończenia realiz

Załączniki

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Gmina Pszczew
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Krystian Grabowski
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2016-05-31
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Krystian Grabowski
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2016-05-31 13:36:48
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2016-05-31 14:02:50
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2016-09-01 15:41:04
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
10718 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »